بگین تموم شدم من.....

 

 

 

 

بگين بباره باروون ... دلم هواشو كرده

 

 

بگين تموم شدم من

 

 

بگين كه بر نگرده

 

 

بهش بگين شكستم بهش بگين بريدم

 

نه اون به من رسيد و نه من به اون رسيدم

 

 

 

 

 

برهنه زير بارون خراب و درب و داغون

 

 

از آدما فراری از عاشقا گريزون

 

 

بذار كسی نبينه

 

 

غرور گريه هامو

 

 

بذار كسی نفهمه غم تو خنده هامو

 

 

 

 

 

 

يه دار سخت سختم

 

 

يه باغ بی درختم

 

 

نفرين خيس بارون سياه روز بختم

 

 

تنم داره ميلرزه تو اين هوای هرزه

 

گاهی نداشتن دل به داشتنش می ارزه....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390 ساعت 22:15 توسط حجت